REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
IWS inwestuje w budowę nowych magazynów na terenie terminalu kontenerowego w Myszkowieartykuł
Pokaż artykuł
IWS inwestuje w budowę nowych magazynów na terenie terminalu kontenerowego w Myszkowie
Spółka Intermodal Wagon Service (IWS), która zajmuje się przeładunkami w nowym terminalu kontenerowym w Myszkowie w województwie śląskim planuje na jego terenie budowę magazynów wysokiego składowania. Dzięki inwestycjom jakie chce zrealizować IWS, terminal ma się przekształcić się w centrum logistyczne świadczące kompleksowe usługi dla klientów branży TSL.
PKP PLK zlecą przygotowanie studium planistycznego dla Warszawskiego Węzła Kolejowegoartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zlecą przygotowanie studium planistycznego dla Warszawskiego Węzła Kolejowego
Jakie stacje mogłaby połączyć nowa warszawska linia średnicowa? Gdzie nowe przystanki ułatwiłyby kom...
[śląskie] Program dla Śląska, czyli sztuka kompromisuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Program dla Śląska, czyli sztuka kompromisu
Rząd przyjął i przedstawił w Katowicach założenia tzw. ,,Programu dla Śląska".   Prezentację...
Linia tramwajowa Warszawska Irysowa-Warszawska Wycieczkowainwestycja
Pokaż inwestycję
Linia tramwajowa Warszawska Irysowa-Warszawska Wycieczkowa
Łódź, Bałuty, Warszawska 60
Jest wykonawca tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Jest wykonawca tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi
Centralny Port Komunikacyjny rozstrzygnął przetarg na drążenie tunelu dla Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Spośród pięciu ofert w postępowaniu spółka wybrała tę najkorzystniejszą złożoną przez konsorcjum budowlane PORR. Inwestycja jest częścią kluczowej linii nr 85, czyli kolejowego „Y”, która do 2032 roku połączy Warszawę i Lotnisko CPK z Łodzią, a w 2035 roku umożliwi uruchomienie najszybszych połączeń Kolei Dużych Prędkości również do Wrocławia i Poznania. Rozpoczęcie prac budowlanych jest możliwe jeszcze w tym roku.
[Sosnowiec] Wiadukt nad drogą S-1 nadal zamkniętyartykuł
Pokaż artykuł
[Sosnowiec] Wiadukt nad drogą S-1 nadal zamknięty
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział nie podjęła decyzji o otwarciu dla ruchu wiadu...
[Sosnowiec] Remont na wiadukcie na ul. Lenartowicza zakończonyartykuł
Pokaż artykuł
[Sosnowiec] Remont na wiadukcie na ul. Lenartowicza zakończony
W związku z zakończeniem prac remontowych na wiadukcie nad drogą krajową na S-1 (ul. Lenartowicza) K...
Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi, Projekt nr 1 – obszar ograniczony ulicami: Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Jaraczainwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi, Projekt nr 1 – obszar ograniczony ulicami: Wschodnią, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Jaracza
Łódź, Śródmieście, Jaracza 2
[Grudziądz] Nowe nabrzeże miastaartykuł
Pokaż artykuł
[Grudziądz] Nowe nabrzeże miasta
Rewitalizacja portu i nabrzeża Wisły w Grudziądzu ma kosztować 29 milionów złotych. Wykonawcą będzie...
[lubelskie] Wmurowano akt erekcyjny pod budowę mostu w Kamieniuartykuł
Pokaż artykuł
[lubelskie] Wmurowano akt erekcyjny pod budowę mostu w Kamieniu
Za niecałe dwa lata na Wiśle pojawi się nowy most. 6 lutego 2013 roku wmurowano akt erekcyjny pod je...
Powstaje trasa do Dworca Zachodniego – pierwsza podziemna trasa tramwajowa w Warszawie [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje trasa do Dworca Zachodniego – pierwsza podziemna trasa tramwajowa w Warszawie [FILM]
Budowa trasy tramwajowej do Dworca Zachodniego wkracza w kolejny etap. Na początku lutego wykonawca wygrodzi część skrzyżowania ulic Grójeckiej, Bitwy Warszawskiej 1920 r. i Banacha. Rozpocznie się przebudowa podziemnych instalacji. Kierowcy pojadą inaczej, tramwaje na razie będą kursowały bez zmian.
Rozstrzygnięcia dla inwestycji kolejowych na Śląsku – zakończenie wieloletniego sporuartykuł
Pokaż artykuł
Rozstrzygnięcia dla inwestycji kolejowych na Śląsku – zakończenie wieloletniego sporu
Spółki Centralny Port Komunikacyjny (CPK) oraz PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK) porządkują plany inwestycyjne w zakresie rozbudowy krajowej infrastruktury kolejowej na Śląsku. Ustalono podział odpowiedzialności za inwestycje: północna część połączenia Katowice – granica państwa pozostanie w gestii PKP PLK, a południowa - CPK. Punkt przecięcia obu inwestycji to Mikołów.
[Łódź] Łódź depcze po piętach Katowicom i Poznaniowiartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Łódź depcze po piętach Katowicom i Poznaniowi
W Łodzi powstaje kilka razy więcej powierzchni biurowej niż na nieco większych rynkach – katowickim...
[Łódź] Modernizowana Łódź przyciąga biznesartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Modernizowana Łódź przyciąga biznes
Projekty rewitalizacyjne prowadzone w Łodzi należą do największych w Europie, a zainteresowanie mias...
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!artykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!
Immofinanz Group kontynuuje rozwój swojej nowo opracowanej marki centrów handlowych VIVO!: działka o...
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [ZDJĘCIA]
Podróżni korzystają ze stacji Warszawa Zachodnia. Od 11 grudnia zmieni się organizacja dojść. Informacje o zmianach podawane są w komunikatach głosowych i wizualnych. Prace obejmą perony 4 i 3. Kontynuowana jest budowa wiaduktów kolejowych i przejścia podziemnego. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, który ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
REKLAMA